Ca orice produs care face obiectul unei tranzacţii de vânzare-cumpărare (fiscalizate, căci altfel se schimbă toate datele problemei), o fereastră trebuie să beneficieze de o garanţie pentru o perioadă mai lungă sau mai scurtă. De multe ori, sistemul respectiv este folosit de companii ca instrument de persuasiune, pentru a determina clientul să achiziţioneze produsul de la ele şi nu de la competiţie. Din...

Cine a mai trecut vreodată printr-un proces de cumpărare a unor ferestre termoizolante şi a avut norocul de a nu se trezi că s-a pricopsit doar cu nişte „termopane”, are toate şansele ca, la următoarea achiziţie, să se îndrepte tot spre producătorul respectiv - asta dacă mai există. Este un comportament clasic de consum, care derivă din instinctul primar al omului de a păşi pe cărări cunoscute. Excepţie fac situaţiile în care prima experienţă de acest tip a dat rezultate proaste, ceea ce îl...

Din suprafaţa totală a unei ferestre obişnuite, circa 80% reprezintă geamul (termoizolant, mai nou). Fie numai şi această observaţie sugerează importanţa elementului respectiv în economia ansamblului, mai ales atunci când vine vorba despre izolare termică, eficienţă energetică şi alte asemenea buzzwords. Ceea ce trebuie reţinut de utilizatorul obişnuit este că nici în acest domeniu lucrurile nu stau chiar aşa cum sunt prezentate public şi că există...

Pagina 1 din 2

Agenda Constructiior
Fereastra
Agenda Investitiilor
EURO-Constructii
EURO-Fereastra